پویش "چارقد زیبای من"
با ابتکار خبرنگاران مجتمع رسانه ای کویر پویش “چارقد زیبای من” در کرمان راه اندازی شد که با استقبال بی نظیر بانوان کرمانی مواجه گشت.
پویش "چارقد زیبای من"
همزمان با هفته عفاف و حجاب مجتمع رسانه ای کویر در راستای ایفای نقش فرهنگی خود پویش “چارقد زیبای من” را راه اندازی کرد.
چوب دوسر طلای مدگرایی / پرکردن جیب سرمایه دارن با  ترویج فرهنگ غرب
یک تیر و دو نشان؛
یک روز مانتوهای بلند و روز دیگر بدون دکمه، یک روز تنگ و کوتاه روز دیگر گشاد و پاره پاره, روزی آرایش به رنگ نارنجی و یک روز دیگر قرمز جیغ، موهای بلند، کوتاه، مشکی یا بلوند این ها همه روزی در صدر پوشش ها و آرایش ها هستند و روزی دیگر خاموش و کهنه از میان می روند.
کدامیک از 26 دستگاه موظف به اجرای قانون حجاب و عفاف، انجام وظیفه کرده اند؟/ دولت بودجه ی بسیار کمی برای مسائل فرهنگی اختصاص داده است
رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان کرمان بیان داشت:
رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان کرمان گفت: دستگاههای اجرایی طبق قانون باید در خصوص حجاب و عفاف برنامه داشته و دغدغه مند باشند ، همانگونه که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع دغدغه مند است، 26 ارگان و سازمان در خصوص عفاف و حجاب باید فعالیت کنند اما باید پرسید که کدامیک از این دستگاهها با توجه به وظایف قانونی خود ، انجام به وظیفه کرده اند؟
مُدلینگ مجاز نداریم
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه آیین نامه مربوط به موضوع مدلینگ لغو شده است، گفت: هم اکنون هیچ فعالیتی در حوزه مُدلینگ مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس نیست.
پوشش‌های وارداتی بلای جان فرهنگ کشور/نقش مؤثر خانواده و مدارس در حجاب اسلامی
حجاب اسلامی یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها می‌باشد که به نوعی یکی از تیرهای زهرآلود دشمن برای جوانان ایرانی است که خانواده‌ها و مدارس در رعایت آن نقش موثری دارند.
بفرمایید مانتو 20 میلیونی + کاریکاتور
فروش چنین مانتوهایی جز ترویج سبک زندگی اشرافی در جامعه نتیجه دیگری نمی تواند داشته باشد.متاسفانه ترویج سبک زندگی اشرافی در جامعه به قشری خاص مختص نبوده و در تمام اقشار جامعه خود را نشان می دهد.
کسب رتبه نخست ترویج عفاف و حجاب توسط سازمان بسیج در بین 24 دستگاه اجرایی
از سوی وزارت کشور اعلام شد:
بر اساس ارزيابي هاي وزارت كشور در بين 24 دستگاه اجرايي در زمینه عفاف و حجاب، سازمان بسيج مستضعفين رتبه اول را در فرهنگ عفاف و حجاب كسب نمود.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
سایت معرفی فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود
نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب:
نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب با بیان اینکه در طول 37 سال اخیر در موضوع حجاب کم کاری زیادی صورت گرفته است، گفت: باید سایتی برای معرفی پوشاک اسلامی ایرانی و فروشگاه‌های عرضه کننده این پوشاک راه اندازی شود.
چادرهای ۲۰۰ هزار تومانی توان رقابت با مانتوهای ۲۰ هزار تومانی را ندارد/قیمت‌های گزاف «خانه‌های حجاب» مردم را به بی‌حجابی سوق می‌دهد
گزارشی از لزوم حمایت خیرین برای ترویج یک معروف؛
رسانه‌ملی هر روز تبلیغ خانه‌های حجابی را می‌کند که خود آنها و قیمت‌های سر به فلک کشیده‌شان مردم را به همان بی‌حجابی سوق می‌دهد چرا که ارزانترین چادرشان از 100 هزار تومان شروع می‌شود و تا الی بی نهایت ادامه دارد.
یادداشت/
“ I am queen” و یا واژه ی ” king” آیا نشان از این دارد که جوان ایرانی را ملکه یا پادشاه ساخته ایم ؟ یا این که در دنیای مدرن و جدید امروزی او را برده ی فرهنگ غرب کرده ایم؟