چوب دوسر طلای مدگرایی / پرکردن جیب سرمایه دارن با  ترویج فرهنگ غرب
یک تیر و دو نشان؛
یک روز مانتوهای بلند و روز دیگر بدون دکمه، یک روز تنگ و کوتاه روز دیگر گشاد و پاره پاره, روزی آرایش به رنگ نارنجی و یک روز دیگر قرمز جیغ، موهای بلند، کوتاه، مشکی یا بلوند این ها همه روزی در صدر پوشش ها و آرایش ها هستند و روزی دیگر خاموش و کهنه از میان می روند.
کدامیک از 26 دستگاه موظف به اجرای قانون حجاب و عفاف، انجام وظیفه کرده اند؟/ دولت بودجه ی بسیار کمی برای مسائل فرهنگی اختصاص داده است
رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان کرمان بیان داشت:
رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان کرمان گفت: دستگاههای اجرایی طبق قانون باید در خصوص حجاب و عفاف برنامه داشته و دغدغه مند باشند ، همانگونه که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع دغدغه مند است، 26 ارگان و سازمان در خصوص عفاف و حجاب باید فعالیت کنند اما باید پرسید که کدامیک از این دستگاهها با توجه به وظایف قانونی خود ، انجام به وظیفه کرده اند؟
مُدلینگ مجاز نداریم
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه آیین نامه مربوط به موضوع مدلینگ لغو شده است، گفت: هم اکنون هیچ فعالیتی در حوزه مُدلینگ مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس نیست.
پوشش‌های وارداتی بلای جان فرهنگ کشور/نقش مؤثر خانواده و مدارس در حجاب اسلامی
حجاب اسلامی یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها می‌باشد که به نوعی یکی از تیرهای زهرآلود دشمن برای جوانان ایرانی است که خانواده‌ها و مدارس در رعایت آن نقش موثری دارند.
بفرمایید مانتو 20 میلیونی + کاریکاتور
فروش چنین مانتوهایی جز ترویج سبک زندگی اشرافی در جامعه نتیجه دیگری نمی تواند داشته باشد.متاسفانه ترویج سبک زندگی اشرافی در جامعه به قشری خاص مختص نبوده و در تمام اقشار جامعه خود را نشان می دهد.
کسب رتبه نخست ترویج عفاف و حجاب توسط سازمان بسیج در بین 24 دستگاه اجرایی
از سوی وزارت کشور اعلام شد:
بر اساس ارزيابي هاي وزارت كشور در بين 24 دستگاه اجرايي در زمینه عفاف و حجاب، سازمان بسيج مستضعفين رتبه اول را در فرهنگ عفاف و حجاب كسب نمود.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
سایت معرفی فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود
نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب:
نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب با بیان اینکه در طول 37 سال اخیر در موضوع حجاب کم کاری زیادی صورت گرفته است، گفت: باید سایتی برای معرفی پوشاک اسلامی ایرانی و فروشگاه‌های عرضه کننده این پوشاک راه اندازی شود.
چادرهای ۲۰۰ هزار تومانی توان رقابت با مانتوهای ۲۰ هزار تومانی را ندارد/قیمت‌های گزاف «خانه‌های حجاب» مردم را به بی‌حجابی سوق می‌دهد
گزارشی از لزوم حمایت خیرین برای ترویج یک معروف؛
رسانه‌ملی هر روز تبلیغ خانه‌های حجابی را می‌کند که خود آنها و قیمت‌های سر به فلک کشیده‌شان مردم را به همان بی‌حجابی سوق می‌دهد چرا که ارزانترین چادرشان از 100 هزار تومان شروع می‌شود و تا الی بی نهایت ادامه دارد.
یادداشت/
“ I am queen” و یا واژه ی ” king” آیا نشان از این دارد که جوان ایرانی را ملکه یا پادشاه ساخته ایم ؟ یا این که در دنیای مدرن و جدید امروزی او را برده ی فرهنگ غرب کرده ایم؟
بنر / هفته ی عفاف و حجاب
جهت بهره برداری
در تقویم ملی ما از 19 تیر ماه تا 25 تیر ماه هفته حجاب و عفاف نام گذاری شده است.
برنامه های هفته ی جهانی عفاف و حجاب در کرمان مشخص شد
رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب گفت: برگزاری نشست تخصصی با حضور سرکار خانم کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده و رسانه های دغدغه مند از دیگر برنامه های تدوین شده در این هفته است.